Często zadawane pytania
JAK DŁUGO TRWA PRZYJAZD ZAMÓWIENIA międzynarodowego?
Zamówienia międzynarodowe zwykle docierają w ciągu 1 tygodnia od wysyłki. Należy pamiętać, że zamówienia te muszą przejść przez urząd celny w Twoim kraju, zanim zostaną dopuszczone do ostatecznej dostawy, co może czasami powodować dodatkowe opóźnienia.
Gdy zamówienie opuści nasz magazyn, mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce przez przewoźnika z powodu czynników niezależnych od nas. Niestety nie mamy wpływu na to, jak szybko zamówienie dotrze po opuszczeniu naszego magazynu. Skontaktuj się z przewoźnikiem, aby uzyskać lepszy wgląd w lokalizację przesyłki i szacowany termin dostawy.
jak szybko otrzymam zamówienie krajowe?
Dostarczymy produkty do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli przesyłka nie dotarła w podanym terminie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
JAK ZWRÓCIĆ MOJE PRZEDMIOTY?
Obecnie nie oferujemy bezpłatnych zwrotów klientom zagranicznym. W związku z tym będziesz musiał sam pokryć wszystkie koszty zwrotu jakichkolwiek przedmiotów do nas. Radzimy oznaczyć paczkę jako „zwracany towar”, aby uniknąć dalszych ceł.
Pamiętać:
Zdecydowanie zalecamy zwrot wszelkich produktów za pośrednictwem zarejestrowanej usługi umożliwiającej śledzenie przesyłek oraz uzyskanie i zachowanie dowodu nadania, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki, które nie dotrą do nas.
JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNI DLA SIEBIE MODEL?
Model telefonu i AirPods możesz wybrać z listy. W przypadku MacBooka możesz zobaczyć z tyłu.
JAKIE METODY PŁATNOŚCI AKCEPTUJESZ?
CASEE akceptuje następujące metody płatności za zakupy online:
• Wszystkie główne karty kredytowe, jak pokazano przy kasie
• PayPal: jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć podczas zakupów u nas
• Apple Pay
Należy pamiętać, że adres rozliczeniowy musi być zgodny z adresem na wyciągu z karty kredytowej.
JAK MOGĘ ŚLEDŹĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Po złożeniu zamówienia online będziesz mógł zobaczyć szczegóły zakupu, śledzić jego przygotowanie i zobaczyć aktualizacje wysyłki w obszarze Moje konto.