Przed odbiorem przesyłki zawsze sprawdź czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami telefonicznie: +48 692 577 985.

Po opłaceniu kwoty za pobraniem i potwierdzeniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzany jest protokół niezgodności, który stanowi podstawę do późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okaże się mieć wady fabryczne lub niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij nam produkt, który chcesz reklamować, załączając pisemne oświadczenie, w którym szczegółowo opisujesz powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny i numer konta, na który nastąpi zwrot pieniędzy (w zależności od decyzji) wykonane przez sklep).
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji zwrócimy Państwu koszty poniesione w związku z: naprawą reklamowanego produktu, wysyłką nowego produktu lub zwrotem pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, szczegółowo uzasadnimy decyzję i odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków nastąpi na kartę.


W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy: shop@casee.pl lub telefoniczny: +48 692 577 985. Podpowiemy, jak szybko i sprawnie złożyć reklamację.



Zwrot produktów


Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, mają Państwo prawo do jego zwrotu bez podawania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, na zasadach ogólnych wynikających z przepisów o zawieranie umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a zatem dotyczy wyłącznie sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Jeżeli ten warunek nie zostanie spełniony, produkt nie zostanie przyjęty.



Jeśli chcesz zwrócić produkt:

Odeślij zakupiony produkt w stanie nieuszkodzonym i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie o chęci zwrotu produktu oraz numer konta, na który zostanie przelany zwrot pieniędzy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan dostarczonego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie uległ uszkodzeniu lub zniszczeniu, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością).
Jeżeli nie stwierdzimy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o uznaniu zwrotu produktu. Zwrot środków nastąpi na załączony numer konta w ciągu 7 dni. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków nastąpi na kartę.


Jeżeli zwrot Twojego produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), na podany adres e-mail prześlemy Ci informację o odrzuceniu zwrotu produktu. Produkt odeślemy pod wskazany adres zwrotny w ciągu 7 dni roboczych, pokrywając koszty wysyłki.